نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ملی پوش فرانسوی جلوتر از پوگبا در راه انتقال به یوونتوس

ملی پوش فرانسوی جلوتر از پوگبا در راه انتقال به یوونتوس

اورلین چوآمنی یکی از پر مشتری ترین بازیکنان فوتبال اروپا در حال حاضر می باشد و بسیاری از باشگاه های برتر اروپایی در چند ماه گذشته بر پیشرفت او نظارت داشته اند و حالا مشتری های دست به نقد او هستند.

 

هافبک فرانسوی در این فصل هم برای موناکو و هم برای تیم ملی رشد فوق العاده ای داشته و در این مرحله، به نظر می رسد که او می تواند یک فروش رویایی برای موناکو لقب گیرد.

 

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی: رئال مادرید، پی اس جی، چلسی و یوونتوس در رقابت برای جذب چوآمنی هستند و یووه نیز در این راه بسیار جدی است.

 

پیروزی او در لیگ ملتها با فرانسه باعث شده که او بیشتر در معرض دید قرار گیرد. او یک هافبک مدرن است که قدرت بدنی، خلاقیت و مهارتها را با هم ترکیب می کند و همواره نقش مهمی در موفقیت تیم های خود دارد.

 

این گزارش می افزاید که یوونتوس به راحتی نمی تواند چوآمنی را به خدمت بگیرد، اما فدریکو کروبینی ماه ها تلاش کرده و قصد تسلیم شدن ندارد و در این راه پیشنهاد مالی خوبی را برای موناکو آماده کرده است.

 

در این زمینه، مدیر ورزشی یووه در نظر دارد که وستون مک کنی را در مذاکرات با موناکو مشارکت دهد و شاید این موضوع شانس یوونتوس را برای خرید اورلین چوآمنی افزایش دهد.

 

اورلین چوآمنی تنها 21 سال سن دارد و در سال جاری به تیم ملی بزرگسالان فرانسه نیز دعوت شده و یکی از کلیدی ترین بازیکنان باشگاه موناکو می باشد. پست تخصصی او هافبک میانی است.

 
گلچینی از توانایی های چوآمنی


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: